One Last Time

an idea: you are a bulletproof girl. Amanda Beth is a common girl, like many common girls. She's being loved by everyone and being hate by some people, too. Amanda is a high school girl with even lower average skills. We have to admit not everyone's smart and not everyone have to be good. So, Amanda gets into a genk, so tho she's stupid, she is saved, not being in bully around the school. She's one of the bully. But, that's not her. Whenever her bad friends are leaving her alone, she's trying to be friend with the bullied ones. She's helping the victims like in ninja ways. As I told you before, she's being loved by everyone, too, right? Amanda is helping them with spreading good things about them rather than against her own friends when the bullying's around. She's doing that for win-win solution and seriously, no ones really feel bad about it. Everyone needs her, but inside of Amanda, she thinks herself as a coward. who thinks
Do you know why it's hard to say goodbye? Because we afraid if our memories might not be able to remember them, rightly. The fact is, goodbye means good. No matter how hard.
~Aurora Esterlia

In The Eyes

Kita bermain dengan dunia
Dunia mempermainkan kita

Kita bermain dengan kekasih
Kekasih mempertanyakan kita

Kita bermain dengan harapan
Harapan menggantungkan kita

Kita bermain dengan tatapan
Tatapan menantang kita

Gambar-gambar yang terbang
Aku kehilangan arah

Suara-suara yang melayang
Kepercayaan terus menguap

Bau-bau yang mengelilingi
Semuanya bertahan di sana

Memecahkan semua barang
Lalu aku melihat mu lagi

Beling-beling berserakan
Aku berdiri tak bergerak

Berjalan pergilah
Dan hatiku menjadi tenang

Biar semua runtuh perlahan
Dan aku mulai melupakan

Sama ingin pergi
Lalu kembali mencari

Saling mendorong
Tapi juga saling bertahan

Tanpa akhir
Tanpa lelah

Tanpa rasa
Tanpa suara

Bukan milik siapapun
Tarian dan mimpi ku

Dunia mempermainkan
Kekasih mempertanyakan
Harapan menggantungkan
Tatapan menantang

.
.
.

Kututup mataku
Kegelapan melindungi ku

Kubuka mataku
Lalu aku melihat mu lagi

Bukan milik mu
Tarian dan mimpiku

Tanpa rasa
Tanpa suara

Aku berhenti melangkah
Dan aku mulai melupakan

Berjalan pergilah
Aku berdiri tak bergerak

Kepercayaan terus menguap
Aku kehilangan arah

Tanpa arah
Tanpa lelah

Biar semua runtuh perlahan
Tapi juga saling bertahan

Kita bermain dengan dunia
Kita bermain dengan kekasih
Kita bermain dengan harapan
Kita bermain dengan tatapan

Memecahkan semua barang
Saling mendorong

Sama ingin pergi
Lalu kembali mencari

Beling-beling berserakan
Dan hatiku menjadi tenang

Kita bermain dengan tatapan
Dan aku mulai melupakan

Comments

Popular posts from this blog

One Last Time

The Accident